کد خبر 638569
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۵ - ۲۱:۰۹

ناوجه ها و هواپیماهای نظامی ارتش عربستان سعودی در واکنش به حمله موشکی ارتش و انصارالله یمن به یک کشتی جنگی اماراتی در ساحل بندر المخا این کشور اقدام به گلوله باران صیادان یمنی کرده اند.

گروه جهان مشرق- ناوجه ها و هواپیماهای نظامی ارتش عربستان سعودی در واکنش به حمله موشکی ارتش و انصارالله یمن به یک کشتی جنگی اماراتی در ساحل بندر المخا این کشور اقدام به گلوله باران صیادان یمنی کرده اند.

گلوله باران صیادان یمنی توسط عربستان+عکس

بنابر این گزارش، در این حمله 15 صیاد یمنی شهید و زخمی و قایق های کوچک ماهیگیری انها نیز نابود شده است. این حملات در انتقام از انهدام ناو نظامی اماراتی مسئول محاصره بنادر یمن در عملیات موشکی نیروهای انصارالله صورت گرفته است. در این حمله حداقل 22 نظامی اماراتی به هلاکت رسیده و ناو مذکور نیز که متعلق به ارتش آمریکا و در اجاره امارات قرار داشت نیز منهدم شده است. 

گلوله باران صیادان یمنی توسط عربستان+عکس

گلوله باران صیادان یمنی توسط عربستان+عکس

گلوله باران صیادان یمنی توسط عربستان+عکس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • محمود ۲۱:۱۵ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۱
    0 0
    خدا لعنتشون کنه وهابیهای وحشی
  • مهدی ۲۱:۱۵ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۱
    0 0
    سلام من بچه بندرم اینجا ما هم سالانه شاهد رگبار بسته شدن همشهریهای خودمون بر روی قایقهای صید ماهی هستیم همچنین افرادی که در ساحل برای خرید ماهی حضور پیدا میکنن هم مورد هدف ناگهانی قرار میگیرن منظور من صیادی هست بحث قاچاق اب میوه و برنج و روغن هم جدا هست که میشه گفت هفته ای مورد هدف قرار میگیرن تشکر

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس